Partneři

 

AEG-MR-logo-CMYK

AEG hrdý partner Symposium Culinary Prague

Radost nám přináší spousta věcí. To, že můžeme být partnerem Symposia, ale také inovace, které vám zpříjemní vaření a usnadní péči o domácnost či prádlo.

Již od roku 1887 neúnavně pracujeme na tom, abychom byli vždy o krok napřed.

To dokazují i naše velká světová prvenství- v roce 1910 jsme představili první elektrický sporák, pokračovali první elektrickou chladničku v roce 1912 a nezastavili se ani u první indukční desky na světě v roce 1987.

V duchu inovací chceme i nadále pokračovat.

Abyste při vaření dosáhli i těch nejnáročnějších cílů, potřebujete mít k dispozici spotřebiče, na něž se můžete spolehnout. Pokročilé technologie, které jsou součástí kuchyňských spotřebičů AEG, vás za každých okolností posunou blíže k těm nejlahodnějším pokrmům. Nabídnou vám vše, co potřebujete – precizní ovládání, skvělý výkon při nízké spotřebě energie, rychlost a vysokou míru samostatnosti a spolehlivosti.

Přesně taková je i nová AEG Mastery Range, inovativní řada kuchyňských spotřebičů, která na trh přináší světově první responzivní kuchyň. Kuchyň, které šéfujete vy.

Pro více informací navštivte www.aegmastery.cz

Logo Prémiové nože

Náš Prémiový příběh

Po roce zase Vánoce? Nuda ponožky a papuče…..  Letos si budete Přát Pořádné Prémiové nože! Aneb Prémiové nože během Culinary symposium IV představí:
„čti Hekr“ nebo-li Hacker byl, je a bude žádanou legendou mezi Piráty kuchyní. Zbystřete a buďte ve střehu sérii Tuo Hacker budete jednoduše milovat. Důvodem bude excelentní zpracování a z gruntu poctivé materiály. Zkrátka a dobře žádný pirát v kuchyni nesmí na své výbavě šetřit! Posuďte sami kolik užitečných detailů skrývá Pirátská série Hacker: ultra-prémiová vysokouhlíková japonská ocel 440A, patřičně odolná a houževnatá jako kapitán Jack Sparrow. Ostří fazety čepele v úhlu 15° projede krájeným materiálem jak příslovný nůž máslem. Vaše smysly budou ukojeny špičkovým designem s klenutým úchopem střenky z ebenového dřeva, jenž zůstane navždy odolné a tvrdé. A když budou všechny krájecí mise bezchybně splněny, zůstane parťák Hacker v pohotovosti díky důmyslnému očku na konci střenky, se kterým jej budete mít vždy na háku. Tedy jako opravdový Pirát!

David Trubka

Jatka 78_Prémiové nože (1)Jatka 78_Prémiové nože (3)Jatka 78_Prémiové nože (2)

Gastrojobs logo RGB

Bez čeho se žádný šéfkuchař neobejde? Bez soli? Bez ostrého nože? Bez čerstvých surovin? Ano, ale taky bez spolehlivého týmu v kuchyni! GastroJobs.cz už více než 15 let pomáhá majitelům, provozovatelům, personalistům a provozním najít ty nejlepší kuchaře; šéfkuchařům sehnat kvalitní členy týmu a všem ostatním kolegům a kolegyním z oboru s cestou k povolání, které si vysnili a které je baví. A to už od jejich školních let. Je to jen o lidech!  Gastrojobs

 

LA_TENTATION_RGB

„Kde je vůle, je i cesta“. Tato věta mi zněla v uších od počátku mé velmi trnité cesty k tomu, co dnes dělám. Dlouhé roky jsem se věnovala obchodu ve velkých korporacích zaměřených zejména na technické obory jako IT, telekomunikace a polygrafie.
Bylo mi však zřejmě předurčeno stát se hlavně mámou, a tak se mi během let narodily tři krásné dcery.
Zapojit se zpět do pracovního procesu po čtyřech letech na rodičovské dovolené bylo ovšem mnohem složitější, než se mi zprvu zdálo. U prostřední dcery se v té době navíc začala projevovat porucha autistickeho spektra, tzv. Aspergerův syndrom.
Věřím, ze všechno zlé je k něčemu dobré a má dcera mě učila velké trpělivosti a sebeovládání, avšak s každým dalším dnem bylo mé psychické a fyzické vyčerpání čím dál větší. Po roce si toto mé, mnohdy „totální nasazení“, vybralo svou daň v podobě velmi vážných zdravotních problémů. Trvalo rok a půl, než se mé tělo vzpamatovalo a já byla schopná opět normálně fungovat. Seděla jsem doma a přemýšlela „Co teď? Co dál? Jak skloubit děti, práci a nezhroutit se z toho?“
A pak přišla spásná myšlenka zkusit péct malé dortíky , tzv. cupcakes.
Přišly první pokusy a já zjistila, že mě to baví! Zanedlouho jsem rozšířila nabídku o makronky, a to ne jen tak ledajaké.. Vyráběla jsem makronková zvířátka! Velmi záhy začaly chodit objednávky a já zjišťovala, že to je přesně to, co chci dělat! Pak přišla moje první zakázka na dort a to rovnou svatební. Je tomu něco přes rok, co mi zavolala kamarádka, že by potřebovala vytvořit originální svatební dort. Cítila jsem obrovský respekt a velkou zodpovědnost, ale to bych nebyla já, abych se zalekla!
Prostě „Kde je vůle, je i cesta!“
A tak, světe div se, vznikl můj první dort. Měl velký úspěch a já neuskutečnou radost, chuť a odhodlání začít vyrábět další a další. Proto jsem se začala zamýšlet nad názvem, pod kterým budu své výrobky prezentovat a dospěla k La Tentation, což v překladu znamená „pokušení“. Věřím, že každý kousek mého dortu je takové malé sladké pokušení, kterému prostě nelze odolat.
Za rok vzniklo více než 100 originálních narozeninových a svatebních dortů, tisíce makronek a mé facebookové stránky sleduje více jak 3500 fanoušků.
Největší odměnou za mou práci pro mě však stále zůstává nejen radost a úsměv maminek, ale především rozzářená očka malých oslavenců, když dort spatří.

To je La Tentation!   Lenka Kovaříková  www.la-tentation.cz

20170324_155437_20170402222353865-0120170414_174451-01

 

flor de sal

 

 Firma Natural Mallorca exkluzivně dodává na český trh luxusní  sůl Flor de  Sal dÉs Trenc z krásného ostrova Mallorca.
Solný květ se pěstuje v chráněné krajinné oblasti, kde již staří Římané těžili tuto sůl a tato tradice zde přetrvává dodnes.
Solný květ Flor de Sal dÉs Trenc patří právem mezi nejkvalitnější 100% přírodní mořskou sůl na světě, jejíž chuti a aroma  propadli nejen světově uznávaní šéfkuchaři jako Tim Malzer, či Michelinskou hvězdou ocenění Macarena de Castro a Tomeu Caldentey.

Filosofie firmy Natural Mallorca “ Přinášíme Vám produkty, které mají vše, co má dnešní doba tak málo…zdraví, kvalitu, lásku, emoce, příběh, vášeň..“ Martina Kejlová

 

sandera-logo

Šandera spol. s r.o. – velkoobchod ovoce a zelenina

Petr Šandera a Marek Ždánský, dva kamarádi už od dětství… hráli si spolu na stejném hřišti, bydleli na stejném sídlišti, chodili spolu do stejné školy i třídy a až vyrostli, rozhodli se společně podnikat. Před 19 lety to celé začalo, dva kámoši měli společný sen, prodávat co nejlepší a nejkvalitnější zboží do restaurací a získat stovky spokojených zákazníků… začali nabízet čerstvé ovoce a zeleninu do nejrůznějších provozoven v Praze, až se jim podařilo domluvit několik zákazníků, půjčili si peníze na první auto, nakoupili zboží, sedli společně za volant a začali rozvážet…..

Začátky byly velmi těžké, ale po čase se jim podařilo získat prvních 20 zákazníků, přibrali několik zaměstnanců, otevřeli malý sklad v obci Třebonice a nevzdávali se. Po třinácti letech tvrdé práce vybudovali nové logistické centrum na Praze-západ Chýni, který si postavili dle vlastní projekce na základě vlastních zkušeností. Produkty které dovážejí z tuzemska i zahraničí, skladují ve speciálních chladících boxech, aby se uchovaly čerstvé a neztratily na kvalitě, toto vše umožňuje velký počet chladících boxů, ve kterých je rozdílná teplota dle potřeb skladovaného zboží .

Největší výhodou společnosti je vlastní pěstování regionálních produktů jako jsou například: velký výběr listových salátů, brambor, cibule a jiné zeleniny, což zaručuje vysokou kvalitu produktů, dále pak pěstují v optimálních podmínkách na Mělnicku nejkvalitnější ČESKÝ CHŘEST, www.ceskychrest.cz.

S ohledem na sezónnost se snaží o kvalitní české produkty a tím potvrdit, že REGIONÁLNÍ JE PROSTĚ GENIÁLNÍ

V současné době se jedná o jednu z nejmodernějších hal pro OVOCE a ZELENINU v České republice. V třípatrové budově se nachází 1800 m² skladovacích prostor a 400 m² kancelářských prostor.

www.e-sandera.cz

Od svého vzniku, kdy firma svými produkty zásobovala přibližně dvacet zákazníků, se během devatenácti let jméno ŠANDERA s.r.o. přiřadilo do společnosti nejvýznamnějších českých firem, které se zabývají zásobováním gastronomických podniků a to nejen v Praze. V současnosti má několik desítek zaměstnanců a již stovky stálých spokojených zákazníků, včetně mnoha nejlepších hotelů.

 logo_gastrobohemia (1)

Společnost Gastrobohemia.cz se specializuje na prodej a servis kompletního gastronomického vybavení a pracuje jako výhradní zástupce řady velkých světových výrobců jako jsou:

  • Schönwald Porzellan Fabrik
  • Axum bohemia
  • Amefa Solingen
  • Bohemia Royal Crystal

Díky mnohaletým zkušenostem v oblasti gastronomii jsme spolehlivým partnerem při řešení zakázek pro naše zákazníky.

Zakládáme si na individuálním přístupu ke každému zákazníkovi a navržením řešení, které je šité na míru dle potřeb.

Naším cílem je efektivita a spolehlivost s orientací na dlouhodobou spolupráci.

 

logo_davinus_zakl

 Nová společnost DAVINUS vstoupila na tuzemský trh s vínem na konci roku 2013 a přinesla do tuzemského vinařství nový rozměr. DAVINUS je první négociant v České republice, který chce nabídnout širokému spektru zákazníků výjimečná moravská vína. Tato vína společně s enology špičkových vinařství na jižní Moravě spoluvytváří a na jejich výrobě se podílí zakladatel firmy Mirek Majer, dlouholetý obchodník s vínem a zkušený mezinárodní degustátor. Zodpovědně dohlíží na celý technologický proces, finalizuje produkt a prodává ho pod svým vlastním jménem. Takto postupně vznikají originální kolekce vín pro retail, gastronomii, vinotéky i privátní klientelu, která mají vlastní rukopis.

 Zaměřujeme se na čitelnost odrůdy z dané podoblasti, technologickou čistotu a zároveň jednoznačnou rozpoznatelnost typických vlastností vín z daného spolupracujícího vinařství. Poznávejte tedy s námi například svěžest a ovocitost znojemských müllerů a veltlínů, noblesu ryzlinků a pinotů z Pálavských kopců nebo originalitu aromatických odrůd z Popic na Mikulovsku.

Již náš první rok a první vína v řadě DAVINUS nám ukázala správnost nastolené cesty. V první řadě jsou to přímé a okamžité pozitivní komentáře hostů našich degustací, postupné umísťování našich vín na vinné lístky prestižních restaurací, barů a hotelů a v neposlední  řadě úspěchy a medaile ze zahraničních i tuzemských vinařských soutěží.

A abychom doplnili naše moravská vína, na která budeme vždy klást největší důraz, přivezli jsme pro Vás několik zahraničních (vždy s exkluzivitou). Rozhodli jsme se doplnit nabídku o oblíbené Prosecco z vinařství Campana Barone, o pár německých ryzlinků od špičkového vinaře Gerda Steffena z vinohradů u řeky Mosel, nabídku jsme doplnili i o trio vín z populární oblasti Bordeaux z vinařství Chateau Lamothe VIncent a v neposlední řadě jsme pro Vás přivezli skladbu vín od kamaráda Marjana Simčiče ze Slovinska.

 

logo

Prem!um Gastro přináší segmentu HORECA komplexní sortiment prémiových produktů od renomovaných výrobců z celého světa. Klademe důraz zejména na kvalitu, funkčnost, design, záruky, ale i na ekologii.

Podnikatelům v oblasti gastronomie zaručujeme nejen vyšší efektivitu při práci v kuchyni, ale i odlišení a podtržení výjimečnosti jejich podniku před klienty. Náš e-shop nabízí každému registrovanému podnikateli nákup vybavení za výrazně výhodnějších podmínek.

Součástí našeho servisu klientům je vyřízení poptávky či objednávky v celé šíři. Od doporučení sortimentu, konzultace, zpracování kalkulace, až po dodání zboží na místo určení. Naším základním pravidlem je osobní přístup a hledání řešení šitých na míru – produkt, který vyhovuje jednomu klientovi nemusí být ideální pro druhého.

logo_LESA_RGB

Lesa s.r.o. je již od roku 1994 úzce specializovaným dovozcem italských potravinářských specialit, vína a destilátů. Veškere zboží pochází přímo od producentů. Nabídka obsahuje více než tisícovku nejrůznějších specialit, ale i elementárních gastro produktů. Vedle toho nabízíme vína téměř ze všech italských regionů. Distribuci zajišťují vlastní chlazené dodávky nejen po Praze, ale i v rámci celé České republiky.

Proficook JPG

 Naše společnost PROFICOOK, zabývající se prodejem a zakázkovým šitím pracovních oděvů, působí na trhu již přes 15 let. Dbáme především na kvalitu materiálů, jejich stálobarevnost a zpracování našich výrobků. Naší prioritou je vyrábět pracovní oděvy v moderním designu, střihu a barvách. Navrhujeme design oděvů podle Vašeho interiéru a stylu provozu, včetně aplikace log. Miroslav Šmerha

noble

 

No-BleElite Drink® je novým standardem ve světě zdravých povzbuzujících nealkoholických nápojů. Objevte druh energie v tomto jiskřivém, stylovém nealkoholickém nápoji.

Na rozdíl od ostatních energetických nápojů No-BleElite Drink® jsou vyráběny ze zdravého přírodního ovoce (Acai berry, Acerola, Schizandra), výtažků z nich s jejich příchutí a vůní.

No-BleElite Drink® neobsahuje kofein nebo taurin a ani žádné deriváty.

Noblesní Elitní nápoj zvýší vaši úroveň. Nápoj je považován za luxusní, exkluzivní, extravagantní, charismatický, silný, zdravý, úspěšný a šetrný.

No-BleElite Drink® jsou vyráběny za striktních jakostních předpisů. Výroba je certifikována BRC- IFS. Certifikována je i Halalem.

Po celém světě zájem a vědomí vlád, zdravotních autorit roste směrem k striktním předpisům pro energetické nápoje obsahující vysokou hladinu kofeinu a taurinu. Potřeba nové kategorie zdravých energetických nápojů vyplula na povrch.

Jádrem naší politiky je vnést sérii sofistikovaných a chutných nápojů pro lidi, kteří chtějí něco víc než tradiční energetické nápoje. Záleží nám na vašem zdraví.

Naše vize je stát se na trhu s těmito noblesními elitními nápoji standardem v této nové řadě přírodních energetických nápojů.

Vytváříme naši pochodeň zasláním těchto sdělení existujícími tržními a reklamními kanály. Používáme správné marketingové nástroje pro tvorbu obrazu výrobku a probouzíme obavy lidí o své zdraví a zvyky.

Založili jsme náš cíl, vizi a strategii na marketingu, vztazích, balení, vytváření obrazu, prezentaci, nezbytnosti analýzy, určení a podpoře, neboť jsme si vědomi potřeby obchodu.

Našim cílem je nový standard pro zdravé, přírodní energetické nápoje.

No-BleElite Drink®

je nejzdravější nealkoholický nápoj díky vlastnostem super ovoce acai a schizandra v kombinaci s acerolou můžeme zaručit dvojnásobné povzbuzení, které současně dodá nezbytné antioxidanty a vitamíny.

logo Garage22

 

 

Co je Garage22

Je a vždycky bude malá komorní společnost, jejíž posláním je přinést nový pohled na již zažité produkty.  Inspirací je nám řemeslná malovýroba, která se opírá hlavně o skutečné a kvalitní suroviny, třeba jako je to u tzv. garážových vín.

Kdo jsme

Ze všeho nejvíc jsme nadšenci a požitkáři. Máme rádi dobré a kvalitní věci, které navíc mají estetický rozměr. Věříme, že tyto atributy vedou k lepším prožitkům jednoduchých radostí života.

Tonic Syrup

Je náš první produkt. Jestli máme něco obvzláště rádi, pak je to gin s tonikem. Vedle toho, že nám prostě chutná, tak se nám líbí kreativita a energie, která tenhle kultovní drink obklopuje. Proto pro nás bylo poměrně snadné rozhodnout jakým směrem odstartovat naše aktivity. Po více než roce vývoje receptury, experimentů a večerů plných práce jsme připravili Tonic Syrup, který je podle všech našich představ.

Co to je Tonic Syrup a jak to funguje

Garage22 Tonic Syrup je přírodní esence, tonikový koncentrát řemeslně vyrobený z pravé chininové kůry a dalších pečlivě vybraných ryze přírodních ingrediencí, koření a bylin. Tvoří skvělý základ pro míchání všeho druhu, nejlépe však s ginem pro dosažení unikátního gin&tonic nebo jen se sodou jako klasickou tonikovou vodu. Jeho chuťová kompozice, kde vyniká tradiční hořkost chininu spolu s citrusy, bylinami, kořením a ne příliš sladkým projevem nabízí mnoho prostoru pro tvůrčí barmanskou fantasii.

Co je jeho kouzlo

  • Je 100% přírodní, o čemž svědčí i jeho janatorvě hnědá barva, která je důsledkem extrakce chininové kůry.
  • Nemá žádné chemické přídavky, a tak opradu víte co pijete.
  • Sami si můžete zvolit jak intenzivní chuť toniku si namícháte.
  • Je ekologický – jeho používáním výrazně snížíte ekologickou zátěž, kterou způsobuje obalový materiál, a to proto, že v jediné 500ml láhvi v sobě skrývá 50 porcí bežně baleného toniku.
  • Šetří vaše místo – místo za barem nebo ve skladu je drahocená komodita, moc dobře to za ta léta v oboru víme,  a tak i tento problém vám náš tonic syrup pomůže vyřešit.

Láhev

Klasická lékárenská láhev typu prachovnice odkazuje na historii využití chininu, tedy základní ingredience toniku. Ten se historicky používal zejména v oblastech Jižní Asie a Afriky jako prevence a lék proti malárii. Chininová kůra se rozdrtila a vzniklý prášek se míchal s vodou nebo vínem. Dodnes je chinin lékárensky využíván.

Etiketa a design

Grafický design pro nás vytvořila skvělá grafička Katka Orilíková. Ilustrace na etiketě je dílem ilustrátorky Nikoly Hořím. Inspirace se vztahuje k historii a vzniku tonikové vody. Chininový prášek byl natolik hořký, že ho britští vojáci v koloniích, zejména Indii a Africe, míchali se sodou a cukrem, čímž prvně vznikla myšlenka toniku. Ilustrace je tedy odkazem na původ této myšlenky a zobrazuje africké a pralesní prvky spolu s motivem chininovníku a jeho květů.